Prenosni motorni varilniki

Osnovne značilnosti

  • Motor MOTORE HONDA GX390 zračno hlajen, bencin
  • Alternator MOSA, Asinhronski, brez ščetk
  • Zaščitno nosilo
  • Največji tok varjenja: 190 A
  • Varjenje: Elektrod, TIG površinski

VARJENJE C.C. (Stalnim tokom)

Nastavitveno polje

20 - 100A / 90 - 190A

Delovanje

190A - 35%, 160 A - 60%, 120 A - 100%

Začetna napetost

98 V

Premer elektroda

2 - 4 mm

GENERACIJA C.C.

Alternator s trajnimi magneti, samovzpodbuden, brez ščetk

Trofazna moč (max)

6 kVA / 400 V / 8,7 A

Trofazna moč

6 kVA / 230 V / 15,3 A

Enofazna moč (max)

5 kVA / 230 V / 21,7 A

Enofazna moč

2.5 kVA / 110 V / 22.7 A

Enofazna moč (stalna)

2 kVA / 48 V / 41.6 A

Vrsta izolacije

H

Motor na bencin 4- takten, zračno hlajen

Model

HONDA GX 390

Čista moč

8.3 kW (11.3 HP)

Obrati

3000 obr/min

Prostornina

389 cm3

Valji

1

Poraba goriva

313 g/kWh

Oprema:

  • Bencinski motor
  • Zračno hlajen
  • Vžig na poteg
  • Zavstavitev motorja (olje)
  • Asinhronski alternator
  • Toplotna zaščita
  • Razločevalno stikalo

 

Priključki na zahtevo:

  • Vtikači 230V
  • Vtikači 400 V
  • Plug 110V 16A 2PT (M)
  • Plug 48V 32A 2P (M)
  • Varilni kabli:  K190 (10+8m, 35mm2), K 200 (20+15m, 35mm2)
  • Set za ozemljitev
  • Ročni prevozni voziček CTM200

Povpraševanje

Pošljite povpraševanje in z veseljem se vam posvetimo in skupaj bomo našli rešitev za vaše želje.


Dovoljujem uporabo zgoraj navedenih podatkov v obrazcu, za namene pisnega in e-obveščana o naši ponudbi. Podjetje Terpin S.r.l. se zavezuje, da bo odgovorno ravnalo s podatki in jih ne bo posredovalo nikomur.

V skladu s 73.člen ZVOP-1 vas obveščamo o pravicah: »Posameznik lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način zahteva, da upravljalec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja. Upravljalec osebnih podatkov je dolžan v 15 dneh ustrezno preprečiti uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ter o tem pisno obvestiti posameznika, ki je to zahteval.«